طراحی لوگو

 در وبلاگ

طراحی لوگو

طراحی لوگو

یک لوگو به وسیله ی رنگ ها، فونت ها، اشکال هندسی، عکس ها و … نمایانگر برند شماست.

مشخص بودن این مسئله که برای چه هدفی نیاز به لوگو دارید می تواند شما را در تصمیم گیری کمک کند.

داشتن یک لوگوی “قدرتمند” به شما کمک می کند تا مشتریانتان برند شما به آسانی شناسایی کنند.

ایجاد ماندگاری : مشتریان با چشمانشان خرید می کنند !

توجه داشته باشید که تصاویر بهتر از متن ها، خدمات و محصولات در ذهن ماندگار می شوند.

ایجاد اعتماد : بخشی از جذب و افزایش مشتری بستگی به تمایل آنها به اعتماد کردن به شماست،
لوگویی که بتواند صداقت و درستی به مخاطب منتقل کند کار شما را در جذب مشتری آسان خواهد نمود.

افزایش تحسین: اگردر حال حاضر مشتریان به کسب و کار شما دید خوبی دارند باید لوگویی طراحی کنید
که نمایانگر سادگی و هوش و ذکاوت است
و از تاثیرگذاری خوبی برخوردار باشد.

 

آموزش طراحی لوگو

آیا نیاز است که لوگو شامل نام شرکت باشد ؟

البته که شما می خواهید نام خود را برای شناسایی کسب و کارتان در ذهن مشتری حک کنید.
اما همیشه بکار بردن نام طراحی لوگو ایده مناسبی نیست .

در صورتی که نام سازمان یا شرکت خیلی طولانی و یا عمومی است یا عموما ترجمه درستی ندارد.

بکار بردن نام شرکت لوگو را فراموش کنید.

لوگو شرکت را در تمام اندازه هایی که نیاز است در مکان های مختلف استفاده کنید تصور کنید.

در بعضی مواقع نام شرکت در همه جا خوانا نیست.

اگر نام سازمان شما نیز در کنار لوگو همیشه خوانا نیست نام آن را بکار نبرید.

از رنگ بندی سازمان پیروی کنید: در صورتی که مجموعه شما از رنگ ها در تبلیغات  به درستی استفاده کرده
و رنگ بندی خاصی برای خود در ذهن مخاطبین ثبت کرده است بسیار مهم است که آن رنگ ها در لوگو بکار بروند.

استفاده مداوم از رنگهای خاص درسازمان حس آشنایی ایجاد می کند.

اگر سازمان شما با طیف رنگ های خاص برند سازی شود، در ذهن مردم یک حس آشنایی ناخود آگاه با آن رنگ ها ایجاد می شود.

در صورتی که سازمان شما برای خود رنگ هایی خاصی در نظر نگرفته و یا کسب و کار شما درحال راه اندازی می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطالعاتی درمورد روانشناسی رنگ ها و کاربرد آنها در طراحی داشته باشید.

اصول طراحی لوگو

از لوگوی برندهای معروف الهام بگیرید ولی کپی نکنید.

ساختن لوگویی مشابه برندهای معروف و مورد علاقه ممکن است وسوسه برانگیز باشد؛
اما برای مخاطبین این کار تنبلی، عدم خلاقیت و بی استعدادی سازمان اطلاق می شود.

لوگو های برندهای معروف در زمینه کاری خودتان بررسی کنید، چه چیزی درآنها برای شما جذاب است؟
چه نکته ی منفی وجود دارد؟  
یک لوگو ی ایده آل باید ساده، به یاد ماندنی و متناسب با کسب و کار باشد.

لطفا ساده باشید …

در حالی که ممکن است تلاش کنید با طراحی لوگوی تجاری خود پیام های زیادی منتقل کنید اما زیاده کاری دراین امر موفقیت رابه خطر می اندازد.

از بکارگیری رنگ های زیاد اجتناب کنید، از یک فونت استفاده کنید، یک لوگوی گیج کننده و شلوغ هیچ پیامی را نمی تواند انتقال دهد.

اگر از اجزای زیادی در ساخت لوگو استفاده کنید درک آن برای مخاطب سخت می شود و نمی دانند به کجا دقت کنند و چه پیامی در آن نهفته است.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

تولید محتواطراحی کارت ویزیت